Sunday, April 5, 2009

mataku mengantuk

penat betul rasanya hari nih. tadi dinner with family, kononnya menyambut birthday aku yang ke err.. alaa, takyah le cakap, hahahaha.. sronok betul rasanya, rasa hidup ni ala-ala lengkap le gak, bersuamikan somebody yang sama wavelength ngan aku, maklum ajelah, aku nih tune radio lain sikit ngan orang lain, niaya gak kalau dapat laki tak sama kapal..bakal2 menambah peratusan cerai berai gak le kat negara nih.. harapnya kebahgiaan nih berpanjangan..

sehari dua nih kerja aku membelek blog orang je, esp adik akunya blog, kelako gak rupanya manusia bernama adik aku tuh.. buat lawak sokmo dalam blog dia, siap tribute resepi laksa johor sedap mak kitorang buat, ala2 puji nak dapat tanah, apa ke henya ko..hahaha.. macam ada tanah, tanah dalam pasu tuh ado le kot, tuh pun dah kering kontang dikeranakan mak kitorang ala2 tak sempat nyiram..

well, i can see she's happy diperantauan, bertemankan laki dia.. ngehehe.. tak sempat berkenalan sbenonya kitorang nih ngan laki adik aku, baru kawin dah terus pi UK.. alaa, bila diorang balik for good nanti, banyak masa nak berkenalan, 'air dicincang takkan putus de'..

okay le .. gua dah tak larat dah nak menceceh kat sini.. gua nak tido, esok gua nak masak sarap.. kasi abih ayam steamed tuh jadik filling pita bread buat laki gua bawak bekal sarapan pi keroje.. gua pun nak makan satu, hehehe.. so, adios ..

2 comments:

kucingorengemok said...

baru perasan ayat "tok selampit" kat tepi tu. haha. mesti tak ramai orang tau tok selampit apa. tak nak ke men-cumi ciki-kan hidup? hehe.

hantumakan said...

hahahaha.. aku mmg ingat bab cumi ciki tuh.. ala, budak skang moden kononnya.. cumi ciki, tok selampit mana ada.. thx for dropping by by the way..:)