Friday, April 10, 2009

Nasi Lemak Section 2 Shah Alam


ini gambar section 2 yang baru, kan lain kawan2..:)


ini pulak nama kedai nasi lemak saya, selama nih tak tau pun nama dia, tau makan aje, hehe


kan mengiurkan rupa paras dia, mana saya tak ditched diet saya...:)

Entry ini nak menunjukkan kepada kengkawan 'kem kuruskan badan' saya betapa menggodanya nasi lemak yang saya lahap tadi, hahaha.. ampun are-t, too tempting.. dah lama tak dapat makan nih, tu le pasal..

Sapa yg lama menetap kat ITM and my other fellow friend aza yg belajar kat AUSMAT sure teringat-ingat kat sec.2 yg kotoq dan busuk tuh, hehe, dah tak dah, berwajah baru sekarang.. tapi masa section 2 nih di rebuild, kedai ni suma tukar ke ujung section 2, in front wet world, so, hari nih masa saya dan hubby dok carik kedai nasik lemak nih, pi le tempat lama, rupanya, diorang dah pindah ke port baru, which is port lama diorang, paham ka? apa2lah labu..

maka tadi dapat le saya menghilangkan rindu dendam saya kepada nasi lemak section 2 dalam suasana baru, tapi mcm lgi sedap lak makan kat kedai lama, walaupun err, kedai lama tak bersih langsung environmentnya.. adakah suasana unhygienic itu melabur pada rasa sedap makanan, hahaha, takkanlah, agaknya nasik lemak dia dah sejuk kot, sebab sambutan kureng bila dah sampai tempat baru, ye lah, org still tercari-cari lagi, dimanakah ekau, so, sapa tak tau, and nak tau, kedainya dah tukar.. have fun finding..

2 comments:

Red,Gold n Green said...

aiyo...rosak lah diet mcm ni kak dalia!!!hhehehehe..tp nampak mcm mneggoda je nasi lemak daun pisang tu ek..kena plak neskefe ais...waw, yummy

hantumakan said...

hahaha.. ari nih setakatan ini, saya berjaya tak menasik lagi.. haha.. done breakie and lunch oredi..:)..