Saturday, June 27, 2009

9th Anniversary

Sesiapa rasa nak belikan hadiah, sila tengok catalog smeg di atas, any color I oso terima one, hehehe.. terima kasih tak terhingga.. :)



Bulan depan ujong bulan, cukup le 9 tahun aku berkahwin dengan hubby dude.. 9 tahun beb, bukan main2.. 9 tahun............................9 tahun.......................................9 tahun...(just to make sure this one for real..)
so, korang semua AWAS (ita, I borrow yer word, hehe).. sila bertahan kerana entry jiwang jiwa ala2 flash-back akan berlaku dalam ketepuan tinggi... kononnya angan2 sorang makcik nih le.. hehehe.. kononnya akan reminiscent prasaan lama.. hahahahahaaa, poyo gilaa..
kerana percintaan kitorang penuh liku.. (fuyoooooooooooooo, ayat jiwa 1).. penuh dgn air mata (ayat jiwa 2) .. hahahahaaaaaaaaa, macam iklan movie yusof haslam lak.. oh, tidak, ini bukan cerita 'sembilu kasih'.. (awat yusof haslam dah malas buat movie?.. oh, aku tidak menyumbang kepada pungutan box-office movienya, hehehe, abaikan soklan saya bang yusof)
oh, by the way, entry ini lebih kepada hinting yang saya nak peti ais smeg tuh, korang sapa2 yang baca masih ada dalam sebulan untuk buat pungutan kumpul duit kasi beli petiais tu satu, ahkak likeeeee gila, makasih..
sekian

10 comments:

Ita Shadila said...

santekkknyer fridge tuh... kicen kabinet kaler aper nih.. kicen tiles? yo yo o je tanya.. mcm i mampu jer belikan u fridge ni :P

Tijah said...

aku nak kaler merah...


err...ko tanya aku ke?

hantumakan said...

ita - puhles, puhles, tolong le belikan, hahahaha

tijah - ko dah lepas dpt oven, fridge next year lak.. hahahahaaaaaa

nurulhuda said...

hahaha. mmg btl2 esbok pujaan hati ni!

hantumakan said...

kezen, mana pw?.. by the way, bila nak pi labuan nih?.. ke dah pi?

nurulhuda said...

hahahaha.. cis i left the trick at ur YM. hafta msg ur fon lah gini.. going tmrw. hv to catch flight at 9. ngeh ngeh ngeh :P

-dal- said...

berapa rega peti ais ni... aku nak warna oren

hantumakan said...

smeg kat uk le, jaimie(x boipren aku) kan guna.. ahaks, kat sini kena order kot, tak pernah lak aku nampak readily available kat kedai, tsk..

Mama to Harith and Hanania said...

ong vote color merah.. to match my entah-bila-lah-nak-dapat shiny red kitchen cabinets and imaginary kitchenaid mixer. :-p let's keep on dreaming.. after all dream is free kan?

happy 9th anniversary in advance... wow, 9 years ek?

hantumakan said...

yaaa, 9 years..surreal je, rasa macam baru kejab but min pun dah darjah 2.. tahun depan dah ada jubli le agaknya kan?.. ten years must be a mark for sumthin'.. hahahaaaaaaaaaaaaaaa.. bestnyaaaaaaaa, yippiee..