Wednesday, June 3, 2009

Kek Bunga-Bunge - PartII


Hasil keras tangan ahkak.. eleh, aku nak bangga pulak
Sememehkah frosting ahkak tu?

Budak kecit ini sudah makan berpuluh kuntum bunga sugar paste boleh








eleh, kek dia biasa je, macam kering je tuh aku tengok(kata sepolan kepada sepolan.. ooo, ngumpat kek aku eee)



4 comments:

nurulhuda said...

gile awesome okeyyyy. hahaahaha. sgt rajin! sy nak dtg mkn, bile la plk. hoish

kucingorengemok said...

tak jadi super-hyper ke budak tu mkn sugar paster yg gula semata tu?

eyda said...

frosting ahkak tu walaupun sememeh tapi cam kene la plak ngan bunag2 warna warni tu, macam ala2 artistic gitu....

hantumakan said...

nurul--> buat2 nak kena jemput pulak, ek'eleh, hehehe

lin---> hahaha, tak hyper pulak, ke memang dia dah sedia ada hyper..

eyda----> hahahaha, kan.. hehe..