Tuesday, June 9, 2009

My First silicones.. heheh

Oh tolong, bukan silicone valley yeah..(get what I mean, *winks, winks*.. ) tapi silicone moulds for cakes and cupcakes.. heheh.. actually dah lama tahu pasal mende nih, but belum terbeli2 sebab tak pernah pulak jumpa kat mesia nih.. and well, with my pay in the paypal, kurang 5pence aje to pay my purchase.. bubui rocket dog, hehehe.. yeah for silicones moulds..for whole bunch of these, I pay 20pounds.. agaknya tak berjenama kot sebab adik aku kata yg tefal adalah mahal.. other websites I browse also quote harga yang sakit kepala aku kira(err, from pounds to rm le, hehehe) ..ini adalah affordable.. hope it's a good buy.. kalau idak, i'd be the one kicking myself for not asking around, brandless nih bagus ke tak bagus.. heheh.. so, sis, nanti sampai mende nih tolong check kan noo, sebab aku pi anto kat umah kau, kwang kwang kwang..:)..

6 comments:

eyda said...

baru nak tanya beli kat mana. Takde kat mesia rupanya..hehe

-dal- said...

brand tefal. .. yg bekas kek tu aje dah 17 pound. Nak pitam aku tengok nyer hihihi

hantumakan said...

eyda-->kat supermarket or bakeware shops tak pernah jumpa, but at this online store-gourmandines mungkin ada, but memang le mahal kan, sepertimana suma org tau, heheh..

ina--->kan, aku tengok mahal tul laa.. weh, nanti bila sampai ko report le kat aku, okay tak okay.. sungguh teruja..

by the way, kak aza nak kim measuring cups nigella kat engkau brapakah reganya?

Ita Shadila said...

saspen je tgk tajuk silicone :P

-dal- said...

tak pernah la plak aku belek measuring cup nigella. Tak pe nanti aku survey

hantumakan said...

ita--> dah aku agak silicone ada effect 'mantap' sebagai tajuk, hahahaha..

ina--> check it for us please, hahahaha