Saturday, July 11, 2009

aku bosan, maka aku nak buat entry baru lagi, hahaha

ketemu lagi, walau baru beberapa jam, jgn marah, sabar ajelah and baca.. :)) .. oleh kerana tiada bahan bacaan lain, rerakan link semua tidak menghapdate (dgn harapan suma orang hapdate secara sychcronise, lantaklah ejaan).. aku dgn rela hati hapdate lagi.. wow.. kemarukkankah?..

kali ini kita pergi makan ke lokasi ye semua..

Pak Li
Bandar Bkt Tinggi, Klang
cawangan lain juga ada merata di klang dan shah alam..




(sungguh style KOG, address dok tetengah, hahaha)


amik ko, sungguh capitalising dgn menggunakan maria ini, jalan2 cari makan kat sini..

golden flied lice.. ooh bukan, fried rice

mee goreng mamak, yang way better from mamak sindri yg masak.. ado daun kari, tauhu, udang, daging hancus, telur juga dipercayai ujud.. rm4.90.. berbaloi?.. mmg berbaloi, hehe



roti bakar, sama jo ngan orang lain punyo


Air kedondong berasam boi.. sedap tak ingat okay.. boleh membuat nikmat tahap dewa (ayat tijah la pulok.. aku dah morph jadik bebudak ini la pulok skang).. hijau itu pewarna, heheh, tapi rasa mmg kaw.. kalau baru sampai meja jgn minum trus.. mmg masih masam, ko kasik asam boi dia berenang2 manja, ko makan dulu sampai siap, pas tuh ko minum.. fulamakatak.. serious beb.. nikmat..

aku juga mengesyorkan makan chicken chop dia.. sedap, style hainan.. and segala air dia aku suka.. ice blended dia creamy macam letak eskrem.. murah pun murah, sparuh harga bintangduit(starbuck), air bebuahan dia sodap, sebagai contoh, air honey dew.. and segala tea dia aku suka, chinese tea, green tea lemon, lemon honey, green tea honey.. arrgh, pusing le kepala kalau cuba ingat, lu pi la sindri.. oh, tapi nasi lemak dia tak kaw.. so takyah cubalah..
oh, dulu saya berkampung disini, skarang dia dah amik kedai sbelah jadik kedai dia juga, aku syak aku telah mendonate(as much money we spent here) deduitan untuk mereka membeli krusi meja .. nasib baik skang aku dah berjaya menyudahkan addiction aku ke sini, sebab dah jemu makan semuanya, hahaha, kalau idak, mau duit untung dia bukak kedai sebelah yg lagi satu pulak..

9 comments:

Tijah said...

weh! nikmat tahap dewa tu dah tukar taw skrg. kalu sedap tu kan..namanya orgasm berganda. wakakkkaaaa...

Tijah said...

oh ya! aku dah rasa mi goreng mamak dia mmg boleh diterima akal tapi aku x rasa lagi kedondong tu. nekstaim kot. umah adik aku dekat jer dgn pakli sek. 7 tu...

hantumakan said...

wow.. ko dah rasa ke?.. heheh.. oo, seksyen 7 memang ada 1.. aku sukaa sgt kat kopitiam yg ini.. tapi aku tak pernah lak minum xi mut tea ko, apakah dia sedap?

Tijah said...

yer sedap. teh susu yg lemaknya lite2. tapi ko jgn la compare ngan teh tarik mmg tak sama la.

apasal kita dorang saja? manakah semua org? mereka keluar berdondang sayang manakala kita saja yg berada dirumah kah?

hantumakan said...

hahaha, kemungkinan tinggi la.. last2 kita borak berdua aje.. bosan kan.. aku harap jap lagi laki aku balik, kalau idak, aku batalkan aje anniversary ini tahon.. hahahaha

kucingorengemok said...

boleh kah memberi izin aku nak kata dah bosan tgk maria-ts tu jln2 tambah berat badan?

hantumakan said...

haha, buleh teramat sgt, dipersilakan.. :)

nurulhuda said...

i dh makan nasi lemak! mmg keciwa plis.. ishh. igt the rest of the food pun ala-ala. now i know lah.. haha keji gile generalise. wookkay, air masam kedondong looks deliciousssssss :D

hantumakan said...

hahaha.. nasi lemak dia failed kan.. by the way, jumpa baju yg lawa.. :)