Monday, July 27, 2009

jalang2.. cari makang.. oit, bukan menjalang laaa


Toast More
AEON Bkt Tinggi, Klang
left side of TGV

tomyam with meat on skewers.. kepedasan dia tahap buat otak kau berdengung okay, stakat ni aku hanya rasa omak akunya mesakan aje yg mampu buat pedas seksa tahap gamma yg boleh buat kau gian makan berulang tapi kau pedas tapi kau makan lagi.. pahamkah?..(omak aku mmg tak hengat kalau letak cili api dalam masakan)

mende sama, angle lain.. aku suka walau pedas, bowl dia itu adalah seperti bowl menghidang lauk pauk yee, bosa godang.. seriyes, camera phone aku tak do justice to its size.. aku tak mampu habiskan mihoonnya.. semangkuk RM5.90

ham and cheese cracker, ngado kan pi order, pedahal boleh buat sindri di umah..


i like the swivel chair and the color too.. :)



cham cincau.. i like the cham sobab lebih teh dri kopi.. didn't like it the other way around, tapi tak dapat berapa menikmati ayaq ini kerana ayaq ini diminum buat simbah kepanasan pedas tadi .. tetap tak berjaya hilang pedas terpaksa order segelas lagi ayag kosong..

4 comments:

Red,Gold n Green said...

tgk gambar pun dah ghaso sodap:))

Lya Colours said...

cham mmg sodap tp x penah plak minom yg ade cincau nye. sodap kah?

Tijah said...

aku tetap suka cham ala2 xi mut tea oldtown. aada ganja kot...

hantumakan said...

are-t - weh, dah dokek jo are-t dekat sini, mai la pi umah.. :)

lya - sodap, seriyes sodap.. :)

tijah - aku akan cuba xi mut kau itu, cumanya aku sgt jarang pi ol'town.. akan pergi akan pergi.. :)