Thursday, July 9, 2009

The truth about the GHOST.. blakang tabir.. :)

*sapa belum baca part one (just bawah entry ini) should read that one first, sebab kalau idak korang tak paham citer ini.. :) ..


haaa, korang nih, speculate le skit, apo ado hantu anak dara rajin ke dalam bilik aku ke.. ke hantu tuh suka rumah bersih ke, ke antu tuh suka rearrange stuffs just to make sure people know its presence ke..



hehehe.. tak kisah le..



malam sbelum kes meja study beralih tu, aku, emon and sorang lagi roomate tengah dok kat hall tuh le berborak.. roomates aku ada 4 campoq aku 5 la kan (math aku betul kan?)..budak yg meja dia beralih dok tido ngan roomate lagi sorang tuh.. (ada 2 bilik kecik, diorang berdua, kitorang bertiga, hehe)



memula borak, borak, borak.. alaa borak takde arah tujuan tuh, borak yg suka2.. malam makin larut.. topik borak makin karut..



pas tuh aku rasa emon kot start topik berapi berikut..



'miss D(chewah, pakai pseudo la pulok), ko tau tak si pokpek (budak yg meja kena angkat tuh le), asyik kutuk ko kat blakang aje.. dia kata ko skian, blah blah blah, malas buat kerja group(kitorang classmate la), bla, bla blah, pok pet pek tot, toot, blurp, ting-a-ling............(malas dah nak isi tempat kosong, panjang le citernya nih..'



masa nih budak pokpek meja kena angkat dah tido lena dalam bilik, kira dah masuk kategori pagi le nih kitorang borak.. heheh..



aku bilamana dengar cerita emon.. rasa marah teramat sangat.. jiwa muda, walaupun kebanyakan yg si pokpek kutuk blakang itu adalah benar.. hahahahahahahaha... marah nih, marah nih, rasa macam nak lempang, tapi kang, mak pokpek marah aku lak.. nak dera pun,dia lebih kurang aje saiz aku, mungkin lebih kurus kot, aku boleh menang le kalau mud wrestling, but aku berjiwa aman, hahahahahahahahaha, jiwa aman konon.. tapi geram tetap nak kena lepas.. nyumpah dah tak ingat dah, segala vocab yg ada aku dah luah, geram still tak ilang.. :)



tetiba aku ala 'MASUK HANTU', pi tarik meja study dia ke arah balkoni cinonet hostel kitorang tuh.. azam gila.. hahahahahaha.. sbenarnya sampai sparuh pintu aje pon meja dia kluar.. hahahaha..



sebab tuh bila bangun pagi tuh aku BAD MOOD.. sebab aku bengang le kat pokpek.. hahaha.. nasib baik sbelum tuh baju kitorang terlonggok kat hall.. maka alibi yg tak disangka itu telah meng'cover' kejahatan aku itew..



oh, citer baju longgok hall tuh?.. rupanya warden blok kitorang ada spare keys.. ari tuh masa kitorang kat kelas, dia pi spot check bilik bebudak, dia le tukang longgok baju pun..



mmm, rupanya tiada SUPERNATURAL terlibat pon dalam citer hantu di blok 2 ini..



tepuk tepuk, citer tak takot dah habis.. :)

8 comments:

kucingorengemok said...

laaaa, nasib baik aku tak beriya takut. hahaha. masa aku kat asrama dulu pun org sllu kata kalau grobok sepah tak kemas, tetiba kang ada 'hantu kemas' dtg susunkan brg etc. ye-ye je... sgt lah nak saiko org suruh jgn menyepah kan.

psst: apa motifnya ko nak heret meja dia gi balkoni tu? hahaha. nak humban keluar ke apa?

Tijah said...

ko mmg hantukan? aaa..tapi ko penah tak panjat makmal dulu?

hantumakan said...

KOG - motifnya aku nak lepas geram aje, tak dapat tuannya, meja study pun jadik, hahahaha.. seriyes ke ada hostel legend yg kata kalo tak kemas gobok ada yg kemaskan?.. hehe.. kemas percuma besh apa.. haha, aku buat lawak aje, iskh, tokmoh ah..

tijah - apa kes lak nak panjat makmal?.. ko masuk dalam syiling apa skodeng budak lelaki, hahahaha, aku dah le suka pi toilet makmal..

Ita Shadila said...

huh! terurai sudah kisah hantu..chet!

Tijah said...

skodeng makmal nak tengok radas la...esoknya kan ker amali. huhuhu

hantumakan said...

ita - ropanya aku yg hantu

tijah - ek'eleh, poyo gila, hahahaha, so kau berjaya figure out la eksperimen apa nak buat jusl looking at the radas?..

Anonymous said...

dalia.. leha nih.. aku baru baca ko nyer blog nih.. and all the old post.. kelakar la cita antu ko.. kluar air mata aku baca..

hantumakan said...

haha, thx leha, aku tak prasan pon ko comment.. :)