Saturday, August 22, 2009

tagg job and raya card from lya

wokeh, akhirnya nak menjawab tagg lyacolors.. sbelum kemas umah dan pi Bangi jap jumpa my sis back from UK, yippie..


1) Sile copy award ini di blog anda:
yup, udah dibuat dong


2) Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini.. (Lyacolors)
1.dia suka fengsan
2.Family dia taiko masak, suma pon nampak sedap superb.
3.Dia tak suka makan kambing, saya suuuka makan kambing, yummeh, haha
4.Dia suka makan daging itik, saya lak belum boleh suka makan itik
5.Dia anak sulung, saya pon sama.
6. Mak dia cikgu, kan kan lya kan

3) Nyatakan 9 fakta tentang diri anda sendiri
haiyoyo, banyaknya 9, ni hari otak tak kretip sgt la, here goes.
1.Anak saya tiga orang, nama dorang takde tema, mcm nama adik beradik aku suma dari 'dali', tpi nama anak2 aku takde camtu.. hehe
2. Aku suka cuba recipe baru, dan bahan baru, eh, aku dah pernah tulis ke ni?
3. Kalau waktu raya, family aku takde warna tema, hehe, sebab susah la cari, tu hari akak ipar aku ada jugak ajak biar suma sama koror baju.. iskh, takmoh le, kitorang free color, hahahaha
4. rumah saya dah siap pasang wallpaper, hahahaha, finally, took us 1 week hehehehe.. pemasangan berperingkat kekdahnya, haha
5. Kalau raya saya tak berapa sanggup nak buat open house, sebab saya slalu masak 2 orang sja ngan hubby, merengkek ahkak dek, maklumlah, family jauh, nak mintak tolong sapa pon.
eh, ni hari ada idea sampai 5 ajelah, boleh nok. boleh kan

4) Pilih 10 penerima award seterusnye .. TAG mereka!!
award ini dianugerahkan kepada, my sis, ita shadilla, are-t, (KOG dah dapat pon, tijah, ko sebok sure tak koser nak jawab, hehehe)...eh, sapa nak buat lagi?.. mai la buat.. :).. ngehehehe

finally, kad raya from lya yg rajin, teng sis, skang mau kemas umah ya .. vavai

3 comments:

Red,Gold n Green said...

dal dah balik ek kak dalia??dia terus p bangi ke???nanti kirim salam kat dia yer..miss her

hantumakan said...

are-t, dal dah balik, ngan dramanya henbek ilang di klia, dan tetiba tokeh kedai minyak esso sg besi jumpa kat esso dia, and dia pi balik semerah lajak trus umah mama kitorang and pass the henbek to her, wow, drama kan trus hidup dia bila jejak kaki di bumi mesia, hahaha.. dia sihat2 saja, salam tak sempat sampaikan kerana baca bila dah balik umah.

Red,Gold n Green said...

trajis nyer