Friday, November 20, 2009

AIR BUAH PURE

Masih bawah topik makan sihat, mari kita minum juice pure, no sugar added, no water added lagi.. *--*
korang pilih le buah apa nak kasik juicing, kalau nak beli cawan kecik, cuma boleh pilih two types of buah/sayur, kalau nak cawan besar, bolehlah pilih 3 buah/sayur. cawan kecik rm3++, kalau cawan besar rm6.90, saya tu hari minum starfruit+carrot+guava
feeling2 'what's up doc' kejab, hahaha.. tiba2 takut gigi menjadi besar dan rambut bertukar carrot top,

TIDAAAAK

-guava barang suku buah, starfruit 2 biji, carrot sebiji setengah kot-

Jaya Jusco AEON Bukit Tinggi,
supermarket,
sama booth yg jual buah berangan dan keledek bakar

8 comments:

geraugebang said...

sedap ker campur-campur tu. Macam minum air diet tu apa tu? Be young? yer?

hantumakan said...

saya pilih buah yg tahu suka aje kak, kalau dah letak beetroot, bittergourd, ia taknak minum, hehe

alemak, ayaq be young tu tak taw le.. :)

Tijah said...

aiyooo. kalu bittergourd cana la rasa dia agaknye eh?

hantumakan said...

aku pun wonder, sure pahit2 gitu kan, tetiba nak kreatif next time beli campurkan ngan oren and watermelon, apakah akan ilang rasa pahit itu?

leha said...

aku penah jadik pengadil untuk masakan sihat.. ada satu tuh bagi aku jus epal hijau + timun + peria.. fuh rasa nak tersembur... katanya bagus untuk kencing manis...

hantumakan said...

oo, maksudnya tak membantulah walau letak buah manis yg lain pun, pahitnya tak ilang ek leha?

leha said...

sangat pahit wat tekak aku kembang...

kucingorengemok said...

oi di mana ko?!