Sunday, November 1, 2009

Saya telah terbela sepasang BAB*...

sekadar gambar hiasan

Saya telah terbela sepasang bab*, serious.. Mereka adalah sepasang bab* yang sangat merah jambu, pertama kali saya nampak mereka, memang jambu habis.. mungkin kerana itulah saya telah terpengaruh untuk membeli mereka. Sekarang apabila mereka sudah di depan mata, saya tak dapat hendak berbuat apa-apa, mereka masih bab* juga afterall, bab* tetap bab* no matter in what form.. :(, walau kamu jambu dan merah jambu, saya tak dapat hendak mengabaikan lahiriah awak berdua, saya akan mengucapkan selamat tinggal kepada kamu berdua..






inilah bahana membeli barang di ebay kan kan kan, brand new, sangat cantik, tiada di pasaran malaysia, malangnya lining dalam kasut adalah kulit bab*.. tak tahu hinggalah dibelek dengan tekun bila my sis brought back from uk






yaa, itulah dia the infamous 3 dots in a group,...





okaylah, bagi memujuk hati, nak jual kasut clarks pink itu kat mudah and nak beli crocs warna perpel lak, hehe etlis dia getah dan plastik, tiada bahan bab* disini, muahahaha








6 comments:

kucingorengemok said...

tersalah beli kasut? itu tandanya ko akan dapat sesuatu dari orang lain yang tersalah beli buku, kih kih kih

rezeki di mana², hilang 1 tuhan ganti yang lain ;)

nurulhuda said...

yaya, my company's organiser kan, ade jgk 3 dots kat cover tu. controversial gile sbb kitorg siap distributed kat client. pastu vendor verified ia synthetic. so, selamat lah.. ehehe. labelling kasut mmg tulis bab* ker~~~

hantumakan said...

kog - aku stuju sgt ayat kau, smoga kau salah beli buku, org bagi kau keter lak, hehehe.. keter bmw ke, mers ke, cuba kau isi minyak slalu kat petronas ni kali, hehe, aku doakan kau

kezen - waaaaaaaaaaaa, ada syntethic ek?.. waaaaaaaaaaaa, nak kena google le calrks pakai ori kulit kering bab* ke kulit synthetic, bestnyaa, bestnyaa, masih ada harapan, namun sbenarnya dah tawar hati nak memakainya..

geraugebang said...

Samak dulu, lepas tu baru pakai. ha ha ha. sah-sah den dah nuntut ilmu sesat kalu cam tu. Mesti mahal tu. Sebab bab tu mahal kan. he he he

hantumakan said...

haha, ahkak asik buat lawak ye... takpelah kak, kasut bab tuh ada aje non muslim yg suka, lebih seswei, win win situation, dpt duit jual nanti, belilah kasut lain pulok.. :)

aifastellar said...

Salam...saye juga terbeli sepasang BAB* semasa di Bangkok. Naseb kasot tu regenye RM20 je. Kawan cakap..bukan kulit BAB* btol kot..takkan murah camtu. tp kawan sorang lg ckp sebaleknye. Maka saya tidak yakin dan saya membiarkan aje kasot tersebot.

UWAAAAAAAAAAa!!! daa design santek!! x ble pakai. Sebab die seekor BAB*!