Thursday, December 17, 2009

Saya terkinja untuk...

okay , malam ini tahun baru, ibu mertua saya kata berdoa malam ini akan makbul, InsyaAllah, tapi hidup bukan untuk berdoa saja.. usaha pun kena juga.. :)

saya sangat terkinja nak tengok zombieland and sherlock holmes.. saya sangat peminat kepada kedua peran utama lelakinya, hehe.. woodie harrelson and robert downey junior.. okay, takkan seusia i masih nak minat anak ikan yg jambu, tak seswei, i lagi seswei nak minat pada watak penyangak yg hero, hahahahaha.. i loike baad boy..

dalam keter tadi anak saya asik buat bising bergurau hingga tahap kalau kat konsert, telinga kau letak tepi speaker, okay, dah paham?

mamahantu - kids, boleh senyap sikit tak? kepala mama rasa macam nak pecah tau serious, bising sangat.

min, anak 1 - 'POP'

BOLEH? she is actually buatkan soundtrack bunyik kapla i pechah

mungkin malam ini i harus berdoa supaya anak2 i jadi anak2 yg mendengar cakap, dipermudahkan hidup mereka dunia dan akhirat, dan sentiasa menyejukkan hati ibu bapa..

amin.. :)

8 comments:

Lya Colours said...

salam maal hijrah

hantumakan said...

untuk lya dan keluarga juga.. :)

hope yer baba stay healthy

afendi ariff said...

amin....harap anak2 aku pun sama....heh!

hantumakan said...

afendi - amin, parents mana yg taknak terbaik for the kids.. :)

kucingorengemok said...

adakah anda anak yang begitu? (orang kata perangai anak ikut perangai kita) heheh... selamat tahun baru :)

hantumakan said...

haha, harus, like father like daughter like cucu, hahaha

nurulhuda said...

ahahahha so funny. min min!

hantumakan said...

ngehehe