Saturday, March 20, 2010

ada ke patut?

di suatu pagi yang startnya aman aman gitu . seorang isteri mengetuk pintu bilik air kerana si suami di dalam

babedoyah : sayang, bukak la. orang nak amik sampah ni kat dalam.

dudebotak : jap, jap

kemudian dia bukak dengan muka sengih-sengih

babedoyah pun pungutlah sampah di dalam bilik air.

dudebotak : ni RADICARE eh?

ada yg nak kena radition nih.. tak patut betul..

takpe yang, nanti i kenakan u baik punya.. hehehe

RALAT - dah lama baru prasan, hahaha, radition=radiation.. :)

9 comments:

Anonymous said...

minah radicare nih bawak skali x plastic kaler koneng ada gambar tengkorak?

-ita yg malas login-

leha said...

wa... sure ada satu troley penuh ngan alatan... hehehe.. jgn mare..

DrSinga said...

radicare pun tunggu sampai orang finis bisnes fes tau!!!

afendi ariff said...

rajin tul bibik ni...heh!

hantumakan said...

ita - radicare yg ini bawak plastik biru, hahaaaaa, ita, u're so counting days.. hehe, 1st april is soooo coming

leha - hahahaaaa, takde, yg ini ada plastik, sarung getah for tangan pun takde

dr.singa - where got tunggu-tunggu.. radicare ini tak sabar sgt, hahaha

afendi - seharusnya.... patut dpt gaji 4 angka, hahahaha

fmina08 said...

muahahhaha..cian dia..

hantumakan said...

nurse fmina - hahaaaa, takpe, i'll get him hard if i get the chance later.. :)

DrSinga said...

'hard'
;)

hantumakan said...

owh doktor, sungguh dirty.. :), i just noticed after u komen, the double meaning, hahaha