Wednesday, March 10, 2010

second thought

esok saya akan ke kelantan.

adik lelaki saya akan commit himself to a life time commitment.

kami akan merisik anak dara orang untuknya. :)



well, he changed a lot in these back years.. a lot sangat.

good for him.

we as the famili rapat happy for the changes.

people grow to be better person afterall.

some doesnt, but for whom who did

percayalah, walau kita nampak skema,

being better person tidak cliche

it serves you rite



okay, nanti aku akan tak ingat mbebel bout karma, doing good yadda yadda..

typical nanti orang bosan macam life coach lak aku di pagi buta.. hehe



yang having second thought adalah aku

hati saya di'tugging' untuk tidak pergi

tinggal suami dan anak-anak

saya sudah menjadi muram

membayangkan tidur malam sorang-sorang

tak best gila..

tapi saya rasa saya perlu pergi

for pelbagai reasons

else than it's family milestone

saya perlu rasa how it feels 'going'

slalu hubby dude pergi luar negara for job

saya asik kena tinggal

it was sad but i braced it

tapi nak rasa how it feels meninggalkan

actually it's sadder coz knowing i am going

~learning process for me and i believe for hubby dude too~



*dude, i believe it's not easier for you going too, now we both will know how it feels.

9 comments:

DrSinga said...

abscence makes the heart grows fonder...
Baim pernah cakap /ajar dulu...
sampai sekarang kita ingat..

afendi ariff said...

gi klate jo...
buke jaoh pong!
heh!

Lya Colours said...

wahh baru last year akak pegi kelate kan

Daun Bidara said...

wah, ada peluang lagi jalan jalan

hantumakan said...

dr singa - frustlah, tak pernah blajar ngan bah'im, despite of his popularity and notoriety (eh, tak pandailah eja notorious jadik 'ity', hahaha).. :)

afendi - oooh, u silap bro, it is not counted by km, it's counted by second, so absence sama saja no matter where.. hehe

lya - urusan keluarga.. last time kezen habidud, this time my one and only bro (eh, adik lelaki awak pon sorang gak kan?)

daun - yelah, ke kelantan lagi saya, tapi tak sampai ke kb kali nih.. lebih dekat ke trengganu.. :)

NH said...

btul tu, didi mmg nampak dh makin dewasa

leha said...

tak pe berjauhan sebentar menghangatkan lagi perasaan sayang.. cheewah... jgn lupo ole ole dr kelantan.

kucingorengemok said...

babe, dah balik lom? jumpa tak benda² yang dicarik? hehe...

hantumakan said...

NH - kezen, dah slamat, hang bila lagi. :)

leha - alemak, ole-ole yenne'.. :)..

kog - hahahaaaa.. somehow white house tutup both days masa cari srapan.. hover lak, kena pi majlis where got ruang to eat somemore.. oh, masa juga tiada.. next trip.. (wahwahwah, alasan kan sebab nak pi lagi, hihihihiii)