Monday, April 5, 2010

8 simple rules to date my daughters

okeh... saya punya 3 anak dara.. obviously they'll be dating one day.. dulu kan ada citer 8 simple rules to date my daughter.. yg john ritter blakon..

here is MY RULES, if u dare to date my daughters one day.

1. DONT

2 DONT

3. DONT YOU DARE

4. WHAT DID I SAY JUST NOW? OOOOOOOO DONT!

5. :) ..... DONT

6. OKAY FINE, REALLY REALLY WANNA DATE HER......... DONT

7. MMMMMM.... YOU'RE WILLING TO BE STRIP SEARCH.. INTERVIEW FOR 1/2 HOUR BEFORE YOU GO FOR A DATE, AND 1/2 HOUR AFTER BACK FROM THE DATE, CURFEW AT 1800.... I'LL THINK BOUT IT..! BUT THE ANSWER PROBABLY IS DONT

8.and after zillion times u asked and i see you are sincere, i might be chaperoning u to a date.. :)

7 comments:

Tijah said...

elehhhh. mak dier deting blakang makmal tapper???

Daun Bidara said...

alamak..........

DrSinga said...

fev spot dating..makmal 2.5
ehh...tu zaman aku dulu...zaman korang dah takde makmal tu dah...
mak oi!!!!kensel nak berbesan cam ni...

Tijah said...

dr. dia suka makmal kimia. sambil2 deting leh hapal jadual berkala. wakakakak...

leha said...

mak ai.. sampai kena stripsearch bagai... rilek la mak... nak kuar ngan anak cik leha jo... hahaha.. leh berbesan ko?
psstt.. dulu kat deting kat belakang makmal ye... seb baik tak kantoi kek cikgu atan..

hantumakan said...

hahaha, sbelum itu kan sbenarnya nak citer

ini semua sebab 2 hari lepas nampak ada mat bujang mana ntah ketuk rumah kakak bawah, dia ada 4 anak dara..

siap pesan kat adik budak tuh yg paling bungsu

'ehe, hehehe, boleh pesan kat akak tak.. razif tunggu kat taman'

aichoo, trus naluri keibuan i tingling trus ingat anak dara sendri bila besar nanti okeh..

by the way jah, aju kat blakang makmal sparing silat adolah, dating non ado.. hahaha

doktor, kalau tahu ibubapanya orang baik2, takkanlah i saja dera anak teruna mereka, hahaha

leha, kalau jodoh anak kita ado, jgn takut, aku tak akan strip check anak kau, hahahahaha

daun, nak jaga anak dara kena garrrrrrrrraaang, haha

afendi ariff said...

anak aku dah la tak kidal...
tulisan terbalik plak tu...
gelap masa depan nmpknya...
heh!