Wednesday, April 7, 2010

blog saya dah berusia setahun

tak sangka aje rasa, dah stawon beb umur blog nih..

tu hari mula buat blog ni 3rd APRIL 2009
tetiba dah 7th APRIL 2010
dah stawonlah kan

saya dengan ini hendak menyatakan rasa terharu i dgn usia blog i yg mencecah setahun ini..
bukan mudah ye tuan puan untuk saya bertahan selama ini (tipu gila, pertamanya stahun tak lama mana pun, hahaha, kedua, aktiviti berlagho mmg akak tahan dek, hahaha)

saya berharap tuan puan akan tetap memberikan support pada i (mata bergenang nih)
untuk i tetap trus berkarya (hahahahahaaaa, gelak setan, poyo gila)
semoga blog i ini dpt memberi sedikit input berguna (kihkihkih)

okay fine, i tengah lapar ni, ayam tengah grilled dlm oven, sebab tu i hallucinate meroyan cakap mcm tak betul..

TAPI MMG BETUL BLOG I DAH SETAHUN TAU

4 comments:

kucingorengemok said...

baru setahun, tapi cerita dah macam² kan... eh bila aku buat blog aku ek? lupa... haha

afendi ariff said...

hepi 1st bloggersary!

leha said...

eppi anniberseri...

hantumakan said...

kog - kaunya blog sama umur ngan akulah, kan lebih kurang tahun lepas gitu.. :)

afendi - tengs bro, bila nak blanjer makan roti pool, hahaha

leha - tengs leha sebab masih dengar aku mrapu kat sini, hahahaaa