Thursday, April 1, 2010

crystal bowersox

if i can, i wanna be a rock momma.. hahaha.. fine, i watch american idol.. so this lady is one of the finalist and running rather strong.. asik kena puji saja.. saya suka the whole 'her' look.

rough tough..
ada tindik di bawah bibir.. translate DONT MESS WITH ME.. hehe
aww, main guitar.. sgtlah sgtlah rawk.
dreadlock.. aaaaaaaa..
punya anak kecil, she has a baaaby
i might do this henna tattoo sebab tattoo betul haraaaam.. haha.. penuh selengan..
not gorgeous feminine pretty but strong pretty

realiti
kau ada rasa nak kena laser kalau balik kpg, silakan
sure nenek akan jegil mata pengsan tujuh keturunan, dia akan jadikan kau contoh cucu bengong..
well demi kesepakatan keluarga dan memenuhi sahsiah rupa diri yg tepat.. saya terpaksalah kuburkan impian saya yg tidak sepenting mana.. lebih penting untuk saya membina insan malaysia yg berpendirian teguh lagi gergasi di mata dunia.. hahaha..

i just had a roller coaster feeling these few days.. from muram ke happy ke tention ke ok saja ke marah ke gerun ke seriau ke finding new things bout myself ke pengsan korang baca berapa banyak 'ke' daaaaaaaaa.. ~oh, suami saya juga mood tidak baik berkenaan kerja.. well it rubs on me too.. menjiwai watak gayanya~

wassalam




2 comments:

afendi ariff said...

ko blh men gitar?
rawk!

hantumakan said...

afendi - ~gulps~ tak pandai.. angan-angan mak jenin.. o_0