Saturday, April 24, 2010

esenmen lyacolors - beg mekap

tu hari lya colors bagi esenmen
walau saya sudah tidak si pesolek tegar, and kebanyakan alatan mekap saya adalah relic masa zaman kita rajin color muka..
sebab kita sporting, layan ajelah


TAJUK : INI BEG MEKAP SAYA. ISI BEG MEKAP SAYA TAK BANYAK. JUGA BANYAK BARANG FREE DALAM BEG SAYA. KALI TERAKHIR SAYA BELI MEKAP ADALAH WAKTU WAREHOUSE SALE DI DEPAN KAWASAN RUMAH SAYA. SEKIAN TERIMA KASIH

ini beg mekap saya. dah buruk lagi maha capuk, saya dapat ia percuma tatkala saya menang pertandingan dalam majalah 'DARE'. majalah itu sudah defunc kerana syarikat publishernya sudah gulung tikar. frust. oh, hadiah yang saya dapat adalah hamper Elizabeth Arden berharga rm800, yippie, happy tidak terkira.
ini isi perut beg mekap saya.


ini bedak saya. belah kiri beli di warehouse sale loreal. belah kanan dah lama gila still tak habis-habis.

ini eye shadow saya dan blusher. yg kiri adalah silky girl dan yg kanan adalah Elizabeth Arden, si barang free, hehe



maskarat eh bukan maskara juga beli di warehouse sale, boleh buat bulu mata jadi bulu pelepah burung, begitu tebal dan lentik lagi, cheh, dulu pasalnya bercita-cita nak tulis tagline untuk iklan tapi tidak habis belajar.




ini berus berus lama saya. yg merah itu blusher brush-clinique, yg putih itu berus bibir dan yg itam itu berus eye shadow-mark and spencer kot, kot la lupalah sebab dah lama gilaaaa






ini segala mala kena mengena dgn bibir. lip balm paling kanan body shop, pencil like lippie andgloss paling kanan adalah barang relic, ditakuti jika masih mahu pakai boleh buat bibir bengkak, hahaha
lippie gemok itam itu adalah lippie free Elizabeth Arden juer, and sebelahnya yg warna itam itu Bobbie Brown juer barang free menang dri magazine Malaysian Women's Weekly. the rest adalah beli sindri okeh. oh, gloss dkny perpel itu pemberian hubbydude satu set dgn perfum





ini tiket zoo taiping, hehe, ntah naper masuk dlm beg mekap, musykil gilaaaa.




sekian terima kasih.
p/s - dah cakap dah banyak barang free dlm beg nih, hehe..


5 comments:

Lya Colours said...

haha best gila dpt brg free branded2 plak tuh
nk beli sendiri harus misken

DrSinga said...

kihkihkih...
22 dec 2008!!
meh address..kita nak bagi beg mekup..
juga free..dari kompeni ubat...
:)
pssst..kita ada banyak..nak bagi kawan2..

hantumakan said...

lya - ahaks, mmg best, T-T

dr - haha, yeah yeah, nak dapat barang free, yeah yeah

abanglong said...

saya tidak ada beg mekap !

hantumakan said...

abglong - sudah smistinya.. :D .. salam kenal bro.