Thursday, April 29, 2010

award friendship



saya dapat award ini dari kawan baru, nama dia Jamie. dia masak, perrgh, leleh dek tengok... gambar terbaru adalah gambar sambal tumis petai, boleh roboh iman dri diet sihat.. hahahaha

by the way, tengs jamie.

(a) COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY AWARD
saya dah buat, saya dah buat

(b) BERI TAU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI
Award From Jamie

(c) KENA JAWAB 10 SOALAN DAN SETIAP 1, DENGAN 5 JAWAPAN... banyaknya!!!!!!!!!

(1) FIVE NAMES THAT PEOPLE CALL YOU :

1- Nama dalam ic le, nama kita pendek aje, jarang orang lagi pendekkan, kalau they did, aku felik, hahaha
2 - nama manja kat umah, mak ayah panggil, malu aaa nak tulis.
3 - ting tong
4 - pompuan
5 - mama

(2) FIVE IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE :

1 - tarikh lahir ahli keluarga
2 - tarikh couple
3 - tarikh kawin
4 - tarikh peksa/sukan/kelas ganti anak2
5 - tarikh kalau ada orang kata nak blanjer makan, hahahahaaa

(3) FIVE THINGS YOU DID YESTERDAY :
1 -ambil anak balik skolah
2 - hantar anak pi skolah balik
3 - pi kedai buku popular, melanga
4 - treat diri and nad makan di pasta mania hahaha
5 - tuisyen kanak2 ribena

(4) FIVE WAYS TO BE HAPPY :
slalu senang aje nak hepi, tapi ni kira kalau nak buat really2 happy okeh

1 - dapat K-mix, pedometer, dslr dan pelbagai barang impian lain, hahahaaa, kalau bagi smeg, buat sommersoult(tak reti eja la)
2 - dapat jalan2 makan angin
3 - dapat romantikus ngan habidud di tempat tersorok (apakah maksud ayat ini, aku konpius, salah convey nih, haha)
4 - dapat anak2 yg berjaya dunia akhirat
5 - dapat jadi orang paling berkuasa dalam dunia.... tetiba, hahaha, kata apa buat hepi kan tadi, hahaha

(5) FIVE FAVOURITE MOVIES :
1 - citer yg plotnya twisting giler - usual suspects
2 - citer dysfunctional -american beuty, darjeeling limited, empire record
3 - citer serial killer - seven, natural born killers
4 - citer sweet - up, notebook
5 - dem, aku tengok sumer sbenarnya, hahahaaaa

(6) FIVE FAVOURITE HOBBIES :
1 - makan/masak
2 - membaca buku citer/masakan
3 - belajar mende baru
4 - main game, hahahahaa
5 - merayau-rayau

(7) FIVE FAVOURITE PEOPLE :
1 - best friend/kawan sparing/kawan gaduh/kawan confess/kawan paksa dengar umpatan = wedded husband
2 - anak2 - :D
3 - keluarga, mak ayah, adik2
4 - paulo coelho, hahahaaaaaaaaa n other authors yg buat books interesting and spreading of goodness positivity of thinking ke orang lain.
5 - sapa lagi?... kawan2 adammaya, eh salah, alam maya saya.. :D

(8) FIVE FAVOURITE PLACES FOR VACATION :
1 - greece - terpengaruh ngan the sisterhood of a travelling pants
2 - johor darul takim - biarlah aku nak over, hehe, kampung aku
3 - lokasi menarik di serata tanahair - cameron, melaka, ipoh, langkawi, trengganu, kelantan
4 - famous islands - bali, phuket
5 - ostlolia(australia) - sebab doktor singa nak kerja sana, hahahaaa, boleh bunk free.. opoyo, sgt menyebok okeh


(9) FIVE REASONS YOU ANSWERED THE SURVEY :
1 - aku sporting, hahahahaha
2 - aku mmg suka buatt ag, tak dosakan..
3 - aku banyak masa melagha, hahaha
4 - jamie kawan baru, :D , mengeratkan silaturrahim..
5 - ahkak tersentuh ngan award ini..

(10) FIVE PERSON TO TAG :

tokmoh aaaaaa.. hahahaaaa

sekian terima kasih. :D

2 comments:

DrSinga said...

hahahaha....
jemput...jemput datang...
:)
dijamin makan dan duduk free..
nanti kita jemput bawak ferrari..
hahahaha...

hantumakan said...

bestnya janji janji doktor nih, menariks, hehe