Sunday, May 30, 2010

cheesecake blueberry

this is my first cake ever sold.
jitters and nervous okeh membuatnya.
first batter, habidud yg tolong pukul, sgt sedap.
second batter buat sindri sdikit mishap happened.


aaaaah, sgtlah wiken lepas diet ke longkang, kekejab bukak peti ais,

makan cheesecake, patut dinamakan chis kau ni kek! (dgn tanda seruan kerna marah, hahaha)



9 comments:

Lya Colours said...

ia kelihatan sgt menggiurkan lah !!

MK said...

cantiknye!!! kalo jual rm70 nehh

leha said...

dasat nyer... nak jugak... rm bape sebiji? leh order gak nih... rupanyar sangat menyelerakan..

DrSinga said...

dasat nyer... nak jugak... rm bape sebiji? leh order gak nih... rupanyar sangat menyelerakan..
(keji tak... malas taip... :) )
pssst... ala-ala 'resepi rahsia' laaa...

hantumakan said...

lya - anda juer ;), hahahha..

mk - weh, tidak le begitu mahai, bisa mati orang makan, mcm makan cebisan emas.

leha - sama sajalah yg bawa ke rumah uyei tu hari, topping berbeda (chewah, cakap indon tetiba)..

berminat, sila sms, tapi tiada delivery ye.. :)

doktor - ahkak, kronik tau, malas type, jadi konpius,

by the way, tidak sama dgn resepi rahsia, siapalah saya.. :)

cuma lebih sedap saja, hahahahaaa(ngada aje lelebih tetiba)

Neny said...

waa...sgt kelasss itu cheesecake. Jeles i tgk kejayaan u buat cheesecake begitu menggiurkan. Mmg laku ni buat bisnes :)

hantumakan said...

neny - trima kasih , hihii, but knowing u, sure u can do better one lah.. hihiiii.. eh, neny, what can i substitute buttermilk with?

julie said...

wow...! mem sesekali bukak langkah sangat hebat... saya amat kagum.... sedap tu, nak oder tapi jauh....hmmmmm :(

hantumakan said...

julie - wah, tetiba rasa mcm bersilat, (bukak langkah).. well, mem julie juga a great cook...