Tuesday, May 4, 2010

saya sudah menjadi ahli gymnasium

serious beb,
lama aku ngidam nih..
join gym..
tapi sayang duit
akhirnya pada 2 haribulan Mei,
aku berjaya join gym.. hahaha
and at a steal lak tuh

ini gymnasium rakyat. rakyat yg punya. sapa rasa tak puas hati bayar inkamteks, lepas kau serta gym nih, terus rassa berbaloi-baloi bayar tax. macam budak bercermin mata di hujung kanan bawah gambar di atas, hahahahhaaa

pendaftaran rm50+10 bulanan, lepas tuh tiap bulan rm10.. best ooo, mana nak carik..

haaa, cycling machine (panggil apa mende nih), siap rpm, calorie terbakar, masa kau target nak mengayuh, jarak, sumer ada.... akak pes time pergi, dgn gigih trus bantai amik 1/2 hour.. kompiden aje akak kayuh dek.. lepas turun, trus rasa kaki cam jello and kepala gelap, hahaha, nasib baik tak pitam

treadmill, segala mesin angkat berat untuk bina muscle juga ada disini.

the gym.
semua orang baik2 disini.
naik treadmill, trus ada orang tunjuk ajar, begitu juga beskal.
pakcik jaga gym pun baik, asik tanya, ok ke tak. ada darah tinggi ke tak..


5 comments:

Neny said...

wahhhhhhhhhhhhh...

murah tu...kalau x pegi jugak x tau la ye ^_^

good luck k.dalia!

afendi ariff said...

dh turun bape kilo?

afendi ariff said...
This comment has been removed by the author.
DrSinga said...

pakkal lah kita kat jalan klang lama.....

hantumakan said...

neny - skarang gigih pergi, last week 3 kali sminggu, minggu ni dgn harapan 5 kali, hahaha

afendi - bro, soklan tak budget2.. :P

dr singa - kak, cuba try check dipersekitaran, entah2 ada.. :D