Monday, July 12, 2010

sebagai ratu realiti tv...


saya sukaaaaaaaaaaaa dgn realiti tv..
hahaaaa, well not so sure is it because of the drama ke hapa ntah..
NAMUN season baru kluar di 8tv project runaway terabai sebab kluar hari khamis, hari tuisyen,
lepas tuisyen terus rasa waktu rehat and no tv , hahahaa
TETAPI
bersempena finale SHOWDOWN 2010,
saya akan menyokong floor fever dan giller battle crew.
sebab saya sukakan underdog,
wakaka crew dah banyak penyokong walau hail from kampung sindri (muar johor, tipu juga sebab cuma 2 orang aje dari johor, yg lain dri negeri lain)
-lagha kan saya, maafkan saya, mungkin kerna diri sendiri tiada bakat menari, perlu tengok orang lain menari and buat-buat rasa kalau goyang punggung, i can execute the same routines easy peasy.

5 comments:

Lya Colours said...

i loike wakakakakakakakakkaakaka !!!!

afendi ariff said...

tak cukup masuk gym ko nak menari lak sis?
heh....

hantumakan said...

lya - jom date tengok malam ni depan tv okeh.. :)

afendi - bro, lama betul tak dengar cerita.. aku tak menari, takut ada yg sakit jantung, haha

MK said...

wakaka wakaka wakaka!!!!

wakaka monang - but i did get to watch it. tido pukul 8.45pm hari tu. hummmm....

hantumakan said...

tidak, gbc kalah. tisk tisk