Wednesday, November 10, 2010

TWILIGHT

ye saya tahu saya seorang yang pemalas..
lately macam2 yg saya malaskan.. heheheee..
saya juga malas masak.. elleh, slalu malas juga, buat ayat penyata seolah sangat rajin saja masak..

saya bela seekor kucing..
namanya corky dan anak bungsu saya panggil dia cork'iah'..
dimelayukan kan kan..
bulu dia gugur disebelah one side of her flank..
mungkinkah dia berkurap disitu..
bahana..

saya baca keempat-empat buku twilight secara terus menerus..
saya tidak beli buku2 tersebut, saya pinjam,
boleh dikatakan saya dibawah spell twilight dan sekarang saya tidak pasti apakah saya sukakan/tidak sukakan citer pontianak yg glitter ini..
tapi hari ini mungkin selepas hampir 24jam saya habis membaca buku itu, saya hampir2 detox the spell from my system dan mula terpikir bella itu seorang yg too needy.

at one point saya hendak tengok movie yg digembar gemburkan dek peminat twilight itew..
tapi entahlah..

BUT,
seriously, ceritanya tidaklah that bad if u gave some chance and proceed reading it.. :)
ceritanyaaa citer romantiklah gitu..
cuma ada mystical creatures and ghost and alikes..
(mungkin selepas harry potter si ahli sihir, dan percy jackson si anak zeus tuhan greek, semua plot cerita pretty much acceptable... wow..)

oh, hari ini saya pergi tengok magika bersama keluarga.
SAYA KETINGGALAN tapi saya pergi tengok juga.
:)..

till later..
selamat hari raya aidil adha..

No comments: