Thursday, October 13, 2011

Puteri 2 Sebilik

Pantai Remis, Sungai Sembilang.


Ahkak Doyah : weeeeee, banyaknya binatang cengkerang, menariks nok..

Ahkak Tukang Juai : Pilihlah kak, yg ini sekilo 4 hengget, 3 kelo kira soploh hengget..

AD : yg ni apa nama dia?

ATJ : yg ni ala-ala, tu aa kepah, yg ni lak kerang bulu..

AD : wooooo, bulu bulu ke kerang itu..

ATJ : yg ini kijing, ada 2 jenis, kuning ngan putih..

AD : yg ni lak?

ATJ : puteri 2 sebilik.

AD : awat nama mcm nama kuih jo, awat nama sodap sikit dr yg lain2?

ATJ : Paseinyaaaaaaaaaaa dia kalau kita korek dlm pasir tu, slalu dalam satu lubang ado 2 aje, tak pun paling banyak 3..

AD : oooooooooooooooo


aku rasa bukan puteri yg dok sebilik tuh. aku rasa bilik kelamin si binatang cengkerang tu lah, hehehee. err, yg bertiga tuh 3some ke?.. iskh, nak kena panggil JAIS ke ni?

3 comments:

kucingorengemok said...

aku rasa mereka adalah tidak sekeji manusia, beb... makhluk lain lagi takut tuhan. beriman je ek komen aku? haha. ingatkan nak cerita pasal anak ko syer bilik tadi

DrSinga said...

oztazah mana kat atas tu...??

hantumakan said...

kog - errr, baik, baik mak aji. aku sedar aku telah menuduh..

drsinga - mana?.. mana?.. mana ostajah?