Friday, December 2, 2011

Zahra Rose

sebok benar rasanya mengulit anak yg seorang ini..
dia seorang yg sgt friendly..
memandang wajahnya hati menjadi sejuk yg amat-amat..
suka sgt senyum,
lately suka sgt menceceh 'ba..ba..ba..pa..pa..pa'
cute gila mengikut skala mak-mak yg slalu saja kata anak mereka comel..
saya sama saja mcm mereka..
okei bai,
nak masuk bilik dan peluk budak comel ini..


i'll curve my body into a spoon and let her tiny body fits into the soft crevices of my body..


credit untuk adik ipar yg mengambil gambar. thx bro.

5 comments:

Lya Colours said...

suwetnya nama
hai rose !
*lambai2 feeling miss world*

Anonymous said...

wauuu.. comelnyerr...
bila nak dtg umah kite bwk bby baru.. hehe...


-p.jot-

hantumakan said...

lya - makasih dek, awak bila lagi? (kita lempangkan kita laju2 utk awak. tisk)

pijot - khen, kita pun x sempat tengok hero awak. eda anak boi ke gurl?

Anonymous said...

Edot dpt bby gegurl jue... :)
Cuti skool ni kite sangattt available.. meh aa dtg umah kita.. :)

hantumakan said...

hapeej - aisey pijot, bawak henbek kecik ini sukar untuk ku berjalan (achewah, sukar, tak boleh belah ayat, hahaha).. bestnya edot.. dia kat mana skang, kedah ke sini?