Friday, January 27, 2012

HIKING, Tmn. Rakyat, Klang

sesungguhnya kehadiran paru-paru hijau (green lung) berdekatan dgn rumah tidak diketahui sama sekali oleh saya selama ini.. (achewah, ayat pembukaan yg agak berbunyi hebat)..

dulu masa mula-mula pergi taman rakyat,
dok khusyuk usha apek and nyonya tai chi,
skang dah tak berapa terlopong melihat mereka,
mungkin ciri teruja dan mudah takjub makin dissipate.. T__T

kengkadang kan, sebenarnya perasan,
ramai manusia gila naik bukit,
tapi tak muncul-muncul at the other end/ujung bulatan larian..
rupanya they took totally different path,
mendaki bukit yg jika memusing,
will take u err kalau ikut langkah mengah kura-kura saya,
1 hour to finish.

sila abaikan model cermin mata ini,
tujuan gambar untuk menunjukkan tahap cerun pendakian bertangga..
mamat itu seorang gila berlari skang,
sgt mendera si pengikut trail yg lebih mencuba untuk mencari bekalan oksigen tanpa cemar..
T__T
the other side of the hill view..
masjid klang, HTAR yg agak famous amos dgn kes baby gangren tangan salah cucuk dek houseman dan juga kes jaga tembak jaga yg tersohor ittew..
but we shud give credit when it's due..
saya melahirkan zahra disini,
and all i can say, tenaga hospital disini adalah pekerja yg banyak berbakti..
saya berterima kasih
cenuram ini mungkin digunakan oleh para pemain basikal downhill yg gilakan adrenalin,
kalau jatuh tertonggeng,
adrenalin tadi boleh dibuat ubat sapu, boleh baik pulih patah riuk anda..
seorang errr teruknya rupa minah ni naik bukit panjat tangga..
dei dude, when did u take my picture?
hampeh..

sekian sahaja laporan saya mengenai hiking,
esok hari akan kesini dan pandang nyonya dan apek taichi and ucap babai untuk panjat bukit..
tata.

2 comments:

kucingorengemok said...

macam best yo... kalau lah aku rajin nak keluar bersenam macam ni... kalau lah...kalauuu....

depan tv rumah aku pun nyaman gak, cuma takde pokok-pokok, hahaha

hantumakan said...

best yo.. hahahaaaa
dpn tv mmg pun nyaman..
itu aktiviti riadhah aku juga..
(tetiba)