Monday, February 27, 2012

a.n.a.k

kalau pergi pasar tani,
pasar malam,
pasar basah..

hanya mampu beli anaaaaak

anak ikan,
anak sotong,
anak udang,

mahal betul seafood..
tisk.

5 comments:

Lya Colours said...

ha dtg melaka. pasar borong batu berendam. masih dlm lingkungan 'harga berpatutan". pilihan pon banyakkkk

mari mari mari
hihihi

hantumakan said...

jelesnya akak dengar..

kt sini anak ikan selar, ikan cermin yg kecit2 mcm rupa bawal tuh pun 8.99 sekelo, kat pasar tani pun 9 hengget..

sotong bosar 17 hengget..

asik makan ayam aje lately,
kalau dok jiran ngan kamu, boleh makan itik..
-tetiba-

Lya Colours said...

alamak itik mak kita dah tak bela sgt
ada la sket2 x sampai 10 ekor
dah tuh kurus2 je. nak sembelih tak sampai hati. kalau ayam kampung ada jugak stok. simpan raya.hehehe
raya dtg la! kikiki

Tijah said...

mari makan cencaru. ia murah.

errr...tapi feeling dewan selera pulak kan? eewwww...

hantumakan said...

lya - uih, ayam kampong pun buleh sgt, sodap tuuuu, bila la aku nak ada laman and reban ayam..

tijah - aku suka aje makan ikan caru, tapi kalau asik ikan caru aje, kang aku tumbuh lak kulit tebal mcm ikan caru gak, tak ke nanya.