Saturday, October 13, 2012

STATUS FB

Sekarang aku jarang2 bukak FB.
Itu satu pencapaian. (boleh belah..)
Maka itu hari aku bukak akaun FB aku..
seperti biasa bila di page 'HOME' akan baca status rakan2..
mungkin kadar sebok aku seperti tahap menusia biasa jua..

tetiba aku baca status seorang rakan..

(disclaimer: status tidak ditulis sebijon-bijon, untuk mengelakkan bocornya identiti.. )


SIMPANG PULAI - JANDA BAIK - SIMPANG PULAI

Aku ter'paham' yg rakan ku menulis, duduk di rumah ku di simpang pulai menjadi seorang 'janda yg baik' dan oh rumah ku di simpang pulai..

???????

halemak, bila kawan aku jadi janda?..
nasib baik dia rasa dia janda yg baik..

n terus baca komen rakan2nya yg lain nak curik idea bagaimana nak console perasaan seorang rakan yg dirundung malang..

kawan2nya semua komen gembira belaka.
terus aku rasa bodoh kerana statusnya cerita dia dr rumah pi berjalan ke janda baik dan pulang..

AKU BODOH.
aku tahu korang sekali lalu pun paham maksud statusnya itu.
PPPFFFTTTTT.

my fren, i know u are my silent reader, sorry... :)
nasib baik aku tak sempat komen status kamu kan..


2 comments:

Anonymous said...

hahaha... That's so funny my fren... Apsal lamo x hadpet?

hantulari said...

pijot? kau kah itu pijot?.... heheheeee

jgn mare yeeaaa