Wednesday, March 12, 2014

The first step in making room for miracles is to realize that whatever difficulty you are experiencing, you are only seeing a very small piece of the picture. ~ Melissa Casas

Hey awak sumua....

Kesalahan ejaan disengajakan, dengan pesanan n task untuk cari berapa banyak kesalahan bahasa yang saya guna sepanjang saya menaip......................................................................................

ok fine tak payah buat boleh?

Aku mulakan dgn doa yang baik2 saja untuk MH370.. aku tak reti citer konspirasi n watnots..
in weird way, my brain is wired puny in this term..
macam nak  mlotops baca pelbagai kemungkinan,
oleh itu aku serahkan semuanya kepada Allah, qada' and qadar..

Life been pretty hectic skarang..
n i ve been thru some good ups and some downs,
biasalah kan..

aku juga belum bermenantu........................................... okeh, itu terlalu tiba2. bahahaaaa, saja nak tengok korang caught of guard atau tidak.. bahahaaaa..

kepanasan dekat klang ini menjadikan aku mudah mendidih..
jika aku diniatkan untuk dibuat secangkir teh, mungkin munasabah..
namun, tidak..
jadi, aku menghabiskan hari2 aku by being easily irritated dekat org2 sekeliling..
datang hari agak malang aku mulakan hari2 ku juga begitu,..
baru start mandi n kluar bilik air sesudah mandi, ayat pertama kuar di mulut adalah
'dem, its a hot day'
okeh paham?.. betapa panasnya klang ini..

oklah.. been long since aku update blog ku..
kikiiki..
ni namanya prektis untuk merapu..

again..
All the best prayers i cud think of, sedar, terucap, dalam hati, terlintas di kepala dan pelbagai bentuk lain untuk MH370. Perjalanan kamu n kita semua ditentukan oleh Allah jua.




4 comments:

Fazleyatul Aini said...

hey awak
baru nak sentap ingatkan dah dapat menantu tak jemput kiteww pon hiks !

~ keep praying for MH370

indah berjaya resources said...
This comment has been removed by the author.
hantulari said...

hi awak, i mish u tawwwww.. kalau kita bermenantu, kita mesti jemput awak.. :D

Anonymous said...

Hi there, I discovered your blog via Google at the same time as searching for a related matter, your site got here up, it looks
good. I have bookmarked it in my google bookmarks.
Hello there, simply turned into aware of your weblog through Google, and located that
it is really informative. I am gonna be careful for brussels.
I'll appreciate in case you proceed this in future.
Numerous folks shall be benefited from your writing. Cheers!


My blog binary options (montypxau.soup.io)